torstai 19. heinäkuuta 2012

Jyväskylä Huuds(:


Viimein Jyväskylä huudeilla viimein(:
Kohta kavereiden kaa kapeen ja käyää syömässä ja ostan uudet kengät ja uuden suoristusraudan.
Mä vahingossa posauutin mun suoristusraudan sillee et pyörittelen johdon toistapäätä mikä on raiudassa kiinni. Sit se lähti irti ja kun laitoin sen takas ja rupesin suoristaa se vaa psss ppzzzzzzz ja pokss : /
Juu ja menin pilaamaan ihanan mahdollisuuden yhen pojan kaa ): 
Eli ku yks poika soitti mulle eile illalla, et voitasko nähä ennenku se muuttaa helsinkii.... Sanoin, että en voi nähdä, koska olen kaverin kaa. SIT SE oli sillee et vittu et ei sit ku ei kiinnosta ja meillä oli jotai juottuu mut Perkele ku menin pilaa kaike</3 Sen kaa olisin voinu vielä nähä mut nyt se ei haluu nähä mua.. Olisin sen takii kerenny nähä sitä, vielä koska oon kaverin kaa vasta 14.00?
Mut juu viime kirjotuksesta on aikaaa..... 
Kuvia nyt en ole ottanu ku kamerani on pyllystä vedetty ku nii surkee on.

2 kommenttia:

  1. Ki-ki-kirjakieli::D mut vähä hajosin tolle " kamerani on pyllystä vedetty ku nii surkee on" niii ja millon saat sen järkän muka????

    VastaaPoista
  2. thällä viikolla pitäs tulla:)

    VastaaPoista